pátek 7. března 2014

Jarní sportovní výbava - H&M Sportswear




Je tady jaro a s ním i akutní potřeba dávat zpohodlněné tělo zpátky do formy. A jak se lépe namotivovat ke cvičení než pěkným sportovním oblečením. 

Já jsem tentokrát zabrousila do sportovní sekce HM a byla jsem příjemně překvapená, ajk pěkné kousky za rozumné ceny se tam dají najít. Nebudu tvrdit, že jsou stejně kvalitní jako dražší vyloženě sportovní značky, ale také nemohu říct, že by mě kvalita nějak výrazně zklamala. Právě naopak. A navíc mám ráda u sportovního oblečení velký výběr a kreativní provedení a to by se mi u těch dražších dost výrazně prodražilo. I když čímkoliv od Stelly pro Adidas bych vůbec nepohrdla=))

Tak jdeme na to...


Toto je výsledek tří konsekutivních návštěv HM=)

První nákup byla tato nádherná do očí bijící kombinace šedé a korálové z řady Athletic. Vždy jsem preferovala na cvičení tříčtvrteční kalhoty, ale teď jsem naprosto podlehla klasickým dlouhým. Kalhoty jsou ze super materiálu a pěkně sedí, korespondující tílko má zase pěknou neonovou barvu a zajímavé detaily.



Druhá kombinace je trochu umírněnější, ale funkční a sedne jako ulitá. Kalhoty jsou opět dlouhé, mají pevnější pas a grafický motiv. Tílko úplně obyčejné, ale černé kalhoty hezky rozzáří. Přihoďte ještě zářivou sportovní podprsenku a máte hotovo=)


A další trička, volnější šedé a neonově růžové na Body n Mind, černé ke všemu.



Pokud se někde nevyplatí šetřit, tak jsou to sportovní podprsenky. Na vyzkoušení jsem vzala dvě, jednu se střední oporou, druhou se zvýšenou. 

Ta první se střední oporou je strašně příjemná a nedám na ni dopustit. Z té druhé jsem odvázaná nebyla, protože nejvyšší oporu si představuju úplně jinka. Jinak perfektní podprsenky na běhání má VS, tak pokud máte možnost nákupu nebo objednání ze zahraničí, doporučuji blíže prozkoumat.

No a barevný zámeček je už jen taková roztomilá tečka na závěr a vždy vám pomůže bezpečně alokovat vaši skříňku=)


A tady jedna fotka outfitu v akci=)

12 komentářů:

  1. Já se chci přidat a nemůžu, když tady nemáš rámeček GFC. Když si tě přidávám přes URL adresu v Bloggeru, tak mi to hlásí, že sleduji příliš mnoho blogů a že mi tě to takhle bohužel nepřidá :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nakupovala sportovní oblečení v H&M :) Zvlášť ty trička jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anoo, přidej si rámeček GFC prosím, mám stejný problém jako Lucie.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si taky koupila to růžové tílko a je skvělé a hrozně mi ta barva po ránu v posilovně zlepšuje náladu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně tak...hned se cvičí lépe=) Mám podobně barevné od Stelly a v tom se cvičí úplně samo=))

      Vymazat
  5. Já mám z hmka na cvičení zelené tričko a je moc příjemné, navíc za 349,-! Já ale jinak věci na cvičení kupuji zásadně v Lidlu. Jsou za směšné ceny a jdou naprosto skvělé!

    PS.: poznámka k vychytání kosmetických chyb nového blogu - v komentářích to po nás chce ověření, jestli nejsme spam, takže jdu opisovat čísla z obrázku :-D. To jen abys to věděla a případně to mohla zrušit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já ani nevěděla, že mají sportovní věci i v Lídlu=) A díky za upozornění, hned to jdu napravit!

      Vymazat
    2. Mají super sportovní věci (na běhání, na kola, na cvičení...). Jen to není ve stálé nabídce, takže se musí vychytat akce (letáky mění vždy v pondělí a ve čtvrtek), kdy zrovna to konkrétní zboží nabízejí. Sice to není tak pohodový, jako když to prodávají pořád, ale to vynahradí jejich ceny vs. kvalita. Např. cyklistické věci mám jen z Lídlu a nemůžu si je vynachválit! Dres nebo kalhoty stojí kolem 200,-.

      Vymazat
  6. To já zase nakupuju spíš na eshopech konkrétně na http://www.domishsport.cz/ když dáš dohromady zboží na 1500 Kč, tak máš i poštovné zdarma a zatím jsem byla vždycky spokojená.

    Tak ať se daří...

    OdpovědětVymazat